Contact

De snelste en efficiëntste manier om ons te bereiken is via het telefoonnummer 085-3030730. Wij zijn op ma t/m do, van 9.00 tot 16.00 uur en v rijdag, van 9.00 tot 12.00 uur telefonisch bereikbaar.

Maar het mag en kan ook via mail. Stuur een mailtje naar klantenservice@puurmieke.nl. Je kunt ook de chat gebruiken. Je ontvangt op werkdagen altijd binnen 24 uur een antwoord.

Vermeld in het onderwerp van je mail (of het contactformulier) waar je vraag over gaat. Bijvoorbeeld of het gaat over de status van je order - productvragen of advies - hulp bij bestellen - of mogelijk heb je een klacht. We vinden het fijn wanneer je zo duidelijk en uitgebreid mogelijk je vraag of probleem toelicht. Op die manier kunnen wij je ook sneller en efficiënter helpen.
 

Klachtafhandeling

Vermeld in ieder geval je ordernummer, de aard van je klacht (je mag zowel een klacht over een product als over de dienstverlening indienen) en op welke wijze wij contact met je kunnen opnemen. Je ontvangt op werkdagen altijd binnen 24 uur een antwoord. We streven er zelfs naar om je probleem ook binnen 24 uur op te lossen.
Lukt dat niet dan wordt dit altijd met jou overlegd. Wij zullen alles in het werk stellen om je klacht binnen 14 dagen op te lossen. Indien we een langere verwerkingstijd verwachten dan 14 dagen, dan melden we je dit binnen deze 14 dagen en geven een indicatie wanneer je een antwoord kan verwachten.

Wij doen er uiteraard alles aan om je zo goed mogelijk te helpen, maar zijn verplicht je erop te wijzen dat je in geval van een klacht/geschil ook terecht kan bij de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of bij het Europese online geschillenplatform (ODR) (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Afwijkende bereikbaarheid

Met feestdagen of bijzonder zondagen in Nederland is de de bereikbaarheid en reactietijd natuurlijk anders. Met die drukke dagen vragen wij om je begrip wanneer het ietsje langer duurt. In 2017 zijn we op de volgende dagen niet bereikbaar:
 

  • maandag 27 februari (Carnaval)
  • Dinsdag 28 februari (Carnaval)
  • maandag 17 april (2e Paasdag)
  • donderdag 27 april (Koningsdag)
  • vrijdag 5 mei (Bevrijdingsdag) 
  • donderdag 25 mei (Hemelvaartsdag)
  • maandag 5 juni (2e Pinksterdag)
  • maandag 25 december (1e Kerstdag)
  • dinsdag 26 december (2e Kerstdag)
1 Order status
1.1 Wanneer kan ik mijn order verwachten?

Het tijdstip van je bestelling is bepalend. Besteld op werkdagen voor 21.00 uur dan wordt je order dezelfde dag nog verzonden. Onze verzender levert de volgende dag je pakket op het opgegeven verzendadres.

Een order wordt ter verzending aangeboden wanneer de betaling is afgerond. Heb je om 20:54 uur je bestelling geplaatst met daar achteraan je betaling afgerond dan kan deze order pas om bijvoorbeeld 21:03 uur pas wordt doorgezonden naar ons magazijn. Jij denkt je bestelling voor 21:00 uur te hebben gedaan maar pas na (automatische) verwerking van de betaalsystemen is dit later. Houd hier rekening mee.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
Powered by Lightspeed