Thuiswinkelwaarborg logo9.5met 5325 reviews

thuiswinkelkiyohWinnaar shopping awards 2021

Bestellen

Plaats de gewenste producten in je winkelwagentje

Heb je eenmaal de gewenste producten gevonden? Dan kan je de producten toevoegen aan je winkelwagen door op de grote roze knop Bestellen / In winkelwagen te klikken.

Eenmaal op de bestelknop geklikt zal er een pop-up verschijnen die je de mogelijkheid geeft om naar de winkelwagen te gaan of verder te winkelen. Als je alle gewenste producten toegevoegd hebt aan je winkelwagentje dan kan je klikken op de knop Naar de winkelwagen.

Stap 1: Winkelwagen overzicht
Nadat je geklikt hebt op de knop Naar de winkelwagen kom je in het winkelwagen overzicht terecht. In dit overzicht zie je een verzameling van alle producten die je eerder toegevoegd hebt aan je bestelling. Ben je nog iets vergeten? Dan kan je vanuit hier nog even snel terug om het vergeten product toe te voegen aan je winkelwagen. Heb je een product in je winkelwagen waar je er graag meerdere van wilt bestellen? Dan kan je dat ook gemakkelijk via het winkelwagen overzicht doen. Hetzelfde geldt voor het verwijderen van een product uit de winkelwagen. Let op het gewenste aantal producten verhogen is alleen mogelijk als er voldoende voorraad aanwezig is in het magazijn. Indien het gewenste aantal niet op voorraad is zal je een melding krijgen.

Stap 2: Jouw gegevens en bestelling afronden
Door op de knop bestelling afronden te klikken kom je in het overzicht waar je al jouw gegevens kan invullen.

De te doorlopen stappen om je bestelling te kunnen plaatsen bestaan uit: jouw factuuradres, de verzendmethode, de gewenste betaalmethode en een controle van jouw bestelling.


Jouw factuuradres

Heb je al eens eerder bij ons besteld en een account aangemaakt? Dan kan je extra snel en gemakkelijk bestellen door in te loggen. Je eerder ingevulde gegevens zoals je adres worden dan automatisch ingevuld door ons systeem.

Heb je nog geen account bij ons? Dan vragen wij vriendelijk om zo volledig- en correct mogelijk jouw adres en bijhorende gegevens in te vullen voor een correcte en snelle afhandeling. Velden die gemarkeerd zijn met een asterisk (*) zijn verplicht om de bestelling goed te laten verlopen.

Indien je jouw bestelling graag naar een ander adres wilt laten verzenden dan kan je kiezen voor de optie: Verzend naar ander adres.


Verzendmethode

Bij de verzendmethode kan je kiezen uit drie verschillende opties, namelijk:

  • Bezorgen thuis of op het werk
  • Ophalen bij een PostNL locatie
  • Afhalen op locatie bij Puur Mieke in Boekel.

Indien je kiest voor de verzendmethodes bezorgen of ophalen bij een PostNL locatie dan wordt er bij bestellingen tot 39,- een klein bedrag aan transportkosten gerekend á 4,95. Bij bestellingen boven de 39,- zijn de verzendkosten (binnen Nederland en België) geheel gratis.

Uitgebreide informatie over verzending kan je lezen op bezorgen & afhalen.


Betaalmethoden

Hier kan je aangeven met welke betaalmethode je graag jouw bestelling wilt voldoen. Bij Puur Mieke is het mogelijk om te betalen met iDeal, PayPal, Visa, Mastercard, Bankoverschrijving, Bancontact, Sofort Banking, Maestro of betaal gemakkelijk achteraf met Billink. Aan geen enkele betaalmethode zitten vanuit Puur Mieke extra kosten verbonden.


Controleer jouw bestelling

Nadat je jouw factuurgegevens, verzendmethode en betaalmethode ingevuld hebt kan je jouw bestelling nog controleren. Hier staat kort samengevat welk product (of welke producten) je gaat bestellen, wat de eventuele verzendkosten zijn en wat het totaal bedrag van je bestelling zal zijn. Heb je een kortingscode ontvangen? Dan kan je deze hier verzilveren.

Heb je nog belangrijke informatie voor ons? Dan kan je deze invullen bij het opmerkingen veld.

Voor het plaatsen van jouw bestelling dien je akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Alles correct ingevuld? Akkoord met de algemene voorwaarden? Dan kan je klikken op de knop Bestel om jouw bestelling te plaatsen.


Kan ik mijn bestelling nog veranderen?

Indien je graag je bestelling wilt aanpassen dan kan je het beste zo snel mogelijk contact met ons opnemen. Is je bestelling al ingepakt en onderweg? Dan is het helaas niet meer mogelijk om een verandering door te geven. Mocht je per ongeluk een product vergeten zijn dan kan je deze het beste via een nieuwe bestelling bestellen.


Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Zolang jouw bestelling zich nog niet in het verzendtraject bevindt kan je jouw bestelling annuleren. Heb je de betaling van je bestelling al voldaan? Dan wordt deze binnen de wettelijke termijn van 14 dagen retour geboekt. Je krijgt van ons altijd een mail zodra de retourboeking gedaan is.


Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

Nadat je jouw bestelling geplaatst hebt krijg je van ons altijd een orderbevestiging per e-mail. Geen orderbevestiging ontvangen? Het kan zijn dat deze dan per ongeluk in jouw spambox terecht is gekomen. Is de orderbevestiging ook niet terug te vinden in de spambox controleer dan of je jouw e-mailadres correct ingevuld hebt.


Hoe kan ik een product zoeken?

Op elke pagina kan je bovenaan de handige zoekfunctie vinden. Via de zoekfunctie kan je onder andere zoeken op product maar ook naar de lekkerste recepten.


Het Thuiswinkel Waarborg keurmerk

Puur Mieke is aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg keurmerk. De Gedragscode van Thuiswinkel Waarborg bevat onder andere regels over privacy, kopen op afstand en telemarketing. Hierdoor kan je er zeker van zijn dat je als consument altijd bij een veilige shop winkelt en dat Puur Mieke voldoet aan strenge eisen op het gebied van onder andere wet- en regelgeving, veiligheid en financiële stabiliteit.

De 10 zekerheden waar je altijd op kan rekenen:

  • Je weet bij wie je winkelt: onze contact- en vestigingsgegevens zijn gecontroleerd en zijn terug te vinden op de website en staan duidelijk vermeld op het Thuiswinkel Waarborg-certificaat.

  • De Consumentenbord ondersteunt de Algemene Voorwaarden van Thuiswinkel Waarborg

  • Een bedenktijd van minimaal 14 dagen: Bij Puur Mieke heb je altijd minimaal 14 dagen bedenktijd. Graag bieden wij jou een nóg ruimere bedenktijd namelijk 30 dagen. Zo kan je de bestelde producten rustig bekijken en beoordelen.

  • Producten (deels) achteraf betalen: Liever (deels) het aankoopbedrag betalen bij levering? Dat is ook mogelijk. Voor deze optie kan je kiezen in de winkelwagen.

  • Een helder aanbod: Elk product bij ons op de website heeft een duidelijke omschrijving die overeenkomt met de werkelijkheid.

  • Een overzichtelijk bestelproces: Ons bestelproces is te volgen via eenvoudig te volgen stappen. We zorgen er daarbij altijd voor dat het geheel duidelijk is wat je bestelt voordat je de aankoopverplichting aangaat en je krijgt de mogelijkheid om een eventuele correctie door te voeren voor het definitief plaatsen van je bestellingen.

  • Onze prijzen zijn puur: We streven ernaar om je zo goed mogelijk te informeren over eventuele bijkomende kosten over bijvoorbeeld verzend- betaal- of administratiekosten. Je hebt dus géén onaangename kosten achteraf.

  • Een veilige betaalomgeving: wanneer je een betaling wilt doen of informatie wilt versturen via de website dan loopt dit altijd via een beveiligde verbinding met een SSL-certificaat. (te herkennen aan HTTPS en een slotje naast het website adres).

  • Een zorgvuldige omgang met jouw persoonsgegevens: Wij zorgen ervoor dat verkregen persoonsgegevens veilig getransporteerd, verwerkt en opgeslagen worden. Daarnaast kan je altijd gemakkelijk afmelden voor commerciële mails.

  • Gedegen klachtenbemiddeling en onafhankelijke geschillencommissie: Ondanks alle zekerheden toch nog een klacht? Neem dan eerst contact met ons op. Samen komen we vaak al tot een oplossing. Komen we samen toch niet tot een oplossing dan is er ook de mogelijkheid om je klacht kenbaar te maken bij Thuiswinkel Waarborg https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen. Als je hierna nog niet tevreden bent dan kan je een geschil indienen bij de onafhankelijke Geschillencommissie Thuiswinkel. Bekijk hier de procedure van De Geschillencommssie. https://www.degeschillencommissie.nl/klacht-indienen/aangesloten-ondernemers/ Thuiswinkel.org staat tot een bedrag van € 10.000 per uitspraak garant voor nakoming van de uitspraken.

Hoe kan ik veilig bij jullie winkelen?

Met verschillende tips helpen we je graag verder om zelf veilig online te winkelen. Via verschillende manieren, denk bijvoorbeeld aan e-mail, SMS of WhatsApp, kunnen fraudeurs proberen jouw persoonlijke gegevens te verkrijgen.

  1. Gebruik niet overal hetzelfde wachtwoord. Het is beter om overal een uniek wachtwoord te gebruiken. Zorg er ook voor dat jouw wachtwoord geen persoonlijke gegevens bevat, zoals postcodes, huisnummers geboortedata enz.
  2. Houd accountgegevens altijd voor jezelf. Deel deze niet met andere.
  3. Bij Puur Mieke zullen we nooit vragen om je wachtwoord.
  4. Onze e-mails eindigen altijd op @puurmieke.nl. Zo weet je dat je altijd met een medewerker van Puur Mieke contact hebt.
  5. Heb je een e-mail ontvangen met als afzender Puur Mieke maar twijfel je bij de echtheid van deze e-mail? Dan kan je de betreffende e-mail doorsturen naar [email protected]. Wij gaan dan zo snel mogelijk naar kijken en helpen je verder. Indien je een mail hebt ontvangen waarbij je twijfelt aan de echtheid dan raden wij het sterk aan om niet te klikken op de linkjes in de mail.
Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

vergelijk0

X
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »