Bestellen & Verzenden

Bestellen

Om een bestelling bij Puur Mieke te plaatsen moet je de volgende stappen doorlopen:

  1. Druk op de knop bestellen/in winkelwagen om de producten aan je winkelwagentje toe te voegen.
  2. In je winkelwagentje heb je meerdere mogelijkheden: verder winkelen, winkelwagen bijwerken (als je aantallen hebt aangepast), kortingscode toevoegen (bij acties of persoonlijke codes) en verzendkosten berekenen (als je niet uit Nederland komt).
  3. Je bestelling compleet? Dan kun je op Bestelling afronden klikken om door te gaan met het bestelproces.
  4. De volgende stap is een keuze maken voor afrekenen als gast of inloggen als klant.
  5. Vervolgens kun je je adresgegevens invullen. Wil je het ophalen bij een PostNL afhaalpunt, kies dan ook voor 'naar dit adres verzenden', het ophaalpunt kun je in de volgende stap kiezen.
  6. In de volgende stap kun je de verzendmethode kiezen voor je pakket.
  7. Vervolgens kun je een betaalmethode kiezen en daarmee direct of achteraf betalen
  8. Je wordt doorgestuurd naar een betaalmethode.
  9. Heb je voor achteraf betalen of bankoverschrijving gekozen dan kom je op de bevestigingspagina waar je nog 1 keer je bestelling kunt controleren. 
  10. Hier kun je onze ALV doorlezen en daarmee akkoord gaan door het vakje aan te vinken.
  11. Als laatste klik je op Bestel en daarmee is je bestelling bevestigd en gaan wij deze voor je klaarmaken. 

Levertijd

Puur Mieke heeft een zeer uitgebreid assortiment direct uit voorraad leverbaar. De voorraad wordt wekelijks aangevuld en er wordt dagelijks besteld.

Producten met een houdbaarheidsdatum hebben een beperktere voorraad. We proberen daarmee de aanschaf van biologische producten betaalbaar te houden. Indien door logistieke redenen onverhoopt je product niet op voorraad is ontvang je hierover bericht per mail of via telefoon en gaan we samen kijken hoe we dit op kunnen lossen.

Orders op werkdagen voor 21.00 uur besteld, worden de volgende dag geleverd. Orders besteld in het weekend worden op maandag verzonden, in geval van een feestdag anders dan het weekend wordt er de werkdag erna verzonden. Houd rekening met de verwerkingstijd van je betaling. Een voorbeeld: je besteld om 20:57 uur en hebt betaald met iDeal. Op jou bankoverzicht is dat ook te zien. Echter de ontvangst van je betaling moet door ons nog (automatisch) verwerkt worden en komt pas binnen om bijvoorbeeld 21:03 uur. Je bestelling is voor ons dan betaald om 21:03 uur en wordt die dag dan ook niet meer naar ons magazijn gestuurd om te verwerken. Dit gebeurt pas de volgende dag.

Bestellingen worden pas dan geleverd wanneer je order volledig op voorraad en beschikbaar is. Mocht er onverhoopt een artikel niet voldoende op voorraad zijn dan wordt je daarover geïnformeerd.

Zodra je bestelling wordt verzonden ontvang je een email met een track-and-trace link.

Bezorging door PostNL

Je order op werkdagen bestelt voor 21.00 uur betekend levering de volgende dag. Orders besteld op vrijdag na 21.00 uur tot en met maandag 21.00 uur worden op dinsdag geleverd.

Met uw postcode en de barcode van het pakket kun je de bezorgstatus volgen. Ben je niet thuis als PostNL je pakket bezorgt? Dan proberen ze het standaard af te leveren bij je directe buren. Lukt ook dit niet? Dan laat de bezorger een bericht voor je achter. Hierop vindt u een ‘niet-thuis-code’: met deze code kun je dezelfde dag tot 21.00 uur aangeven waar je het pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen.

Je hebt de keuze uit één van de volgende opties: 

  • Bezorging op een andere dag (tot 6 dagen vooruit te plannen).
  • Maandag t/m vrijdagavond bij je thuis tussen 18.00 en 21.30 uur (€1,95 + eventuele standaard verzendkosten).
  • Bij één van de 2.600 PostNL locaties door heel Nederland. Je haalt je zending vanaf 15.00 uur de volgende dag op.
  • Bij PostNL locaties waar je het pakket vanaf 9.00 uur de volgende dag ophaalt (€1,95 + eventuele standaard verzendkosten).
  • In de Pakketautomaat op een aantal grote NS-stations en Schiphol Plaza. 
  • Ophalen bij ons magazijn te Boekel

Lukt het niet om je pakket af te leveren bij de tweede bezorgpoging? En heb je de bezorging van te voren niet gewijzigd? Dan kun je de zending ophalen bij een Postkantoor bij jou in de buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger voor je heeft achtergelaten. 

Heb je een klacht, is je pakket verkeerd bezorgd of is je pakket zoek? Neem dan contact op met onze Klantenservice via klantenservice@puurmieke.nl of bel 085-3030730.

Uitzondering op levertijd

In drukke periodes, zoals bijvoorbeeld vlak voor Sinterklaas of Kerst, kunnen we door de grote hoeveelheid bestellingen de 24-uurs levering helaas niet altijd garanderen. De levertijd kan dan mogelijk oplopen tot 48 uur. Wij proberen dit te minimaliseren maar vragen in deze situaties voor een stukje begrip. Daarnaast attenderen we je op de mogelijkheid dat PostNL er in drukke periodes of bij extreme weersomstandigheden langer over kan doen om uw bestelling bij je thuis te bezorgen. In dat geval moeten we respect hebben voor de postbode die altijd in weer en wind zijn werk moet doen.

Verzendkosten

Bestellingen vanaf € 50,00 worden in Nederland, België GRATIS verzonden.

De volgende tarieven zijn van toepassing:

Land Verzendkosten: Gratis vanaf:
Nederland € 4,95 € 50,00
België € 4,95 € 50,00
Duitsland € 5,95 € 60,00
     
Frankrijk  € 11,50 € 150,00
Luxemburg € 8,95 € 135,00
Oostenrijk € 11,50 € 150,00
Portugal € 12,95 € 175,00
Spanje € 12,95 € 175,00
Zweden € 19,95 € 200,00
United Kingdom € 14,95 € 200,00


Staat je land van verzending hier niet bij, neem dan contact op met onze klantenservice om te informeren naar de kosten. We verzenden naar alle landen binnen de EU.

Eventuele wijzigingen of onverwachte verhogingen zullen per direct worden ingevoerd.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »