Menu
EUR
  • Winkelen met een gerust hart, alle ingrediënten zijn voor je nagekeken
  • Vóór 22:00 besteld, morgen in huis*
    CO2 neutraal verzonden met PostNL
  • Gratis verzending v.a. € 50,- voor NL & BE*
  • Sparen voor korting met ons spaarprogramma

Reparatie & garantie

 

Je bestelling niet in goede orde ontvangen?

Graag willen we je verzoeken om je bestelling bij ontvangst direct te controleren. Mocht er iets missen of kapot zijn gegaan tijdens transport, willen we je vragen dit binnen 48 uur na levering aan ons door te geven. Wanneer je het binnen deze tijd aan ons laat weten kunnen wij het zo goed mogelijk voor je uitzoeken en je snel verder helpen.


Kan ik mijn product laten repareren?

In sommige gevallen kunnen we een defect aan jouw product laten repareren. Het gaat dan over elektronische apparaten. Is je product kapot gegaan of werkt deze niet goed? Neem dan contact op met onze  klantenservice. Als het product binnen de garantieperiode valt en een defect vertoont dan is reparatie gratis. Mocht repareren van het product niet meer lukken dan kijken wij graag met jou samen naar een passende oplossing.


Wat valt binnen de garantietermijn?

Op alle producten die je bij ons kan kopen zit wettelijke garantie. Dit betekent dat je recht hebt op een goed product. Als een product niet deugdelijk is dan heb je recht op gratis reparatie, een vervangend product of het bedrag retour. Een vorm van een niet deugdelijk product kan bijvoorbeeld zijn: een defect door fabrieksfouten of fouten die aantoonbaar niet door normaal gebruik zijn veroorzaakt.
Eventuele fabrieksgarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.


Waar vind ik mijn garantiebewijs?

Je aankoopbewijs (bijvoorbeeld een factuur) is je garantiebewijs. De factuur krijg je altijd per e-mail toegestuurd. Tevens kan je de factuur terugvinden in je persoonlijke account. De factuur zal altijd beschikbaar zijn.


Hoe moet ik mijn product inpakken?

Indien een product retour moet ter reparatie dan is het goed om een stevige verpakking te gebruiken. Mocht je de originele verpakking nog hebben liggen dan kan je deze gebruiken voor het product. Mocht je de originele verpakking al gerecycled hebben dan kan je vaak bij de supermarkt een gratis doos halen, of een doos kopen bij PostNL.

  • Pak het product goed in, zorg ervoor dat deze niet kan schuiven in de doos.
  • Plak de doos dicht met brede tape, zodat de doos niet open kan gaan tijdens transport.
  • Zit er nog een verzendlabel op de doos? Plak dan het nieuwe verzendlabel over de oude of zorg ervoor dat het oude label verwijderd is. (dit om verwarring te voorkomen bij de post).

Het retourlabel krijg je van ons per mail toegestuurd.


Hoelang duurt een reparatie?

De reparatieduur is verschillend per product en afhankelijk van het probleem dat zich voortdoet. We proberen je zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de meest actuele reparatiestatus. Zodra je product gerepareerd is laten we dit natuurlijk direct aan je weten!


Wat zijn de garantievoorwaarden?

Een product moet bij bezorging in goede staat zijn en bij normaal gebruik normaal functioneren. Binnen de fabrieksgarantie kan je terecht bij ons voor reparatie. Een fabrikant of importeur garandeert dat het product bij normaal gebruik goed blijft werken. De garantieduur kan echter verschillen per product. Indien het product binnen de fabrieksgarantie een defect vertoont dan is reparatie of vervanging van het product gratis.

Er kan geen beroep gedaan worden op de garantie indien een defect veroorzaakt wordt door normale slijtage, verkeerd gebruik, negatieve beïnvloeding van buitenaf (bijv. zand-, val-, stoot- of vochtschade) of achterstallig onderhoud.


Waarom heb ik een prijsopgave gekregen?

Indien je het product retour naar ons verzonden hebt en de reparateur vastgesteld heeft dat het defect ontstaan is door gebruikersschade kan het zijn dat je een prijsopgave krijgt. Bij een prijsopgave kan je kiezen uit verschillende opties namelijk:

  • De prijsopgave is akkoord. Het product wordt dan gerepareerd.
  • De prijsopgave is niet akkoord en je wilt graag het product terug. Je betaalt dan de onderzoekskosten en wij verzenden het product terug naar jou.
  • De prijsopgave is niet akkoord en je wil het product niet meer terug. Je betaalt dan geen onderzoekskosten en het product wordt gerecycled.
Billink SOFORT
Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
0,00
Bestel nog voor 50,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan jouw winkelwagen!