Service & contact
Service & contact
Heb je een vraag of ben je opzoek naar advies? Dan helpen wij jou graag verder! Kom je er via de website niet helemaal uit of heb je liever direct contact met een van onze medewerkers? Dan kan je via de onderstaande mogelijkheden contact met ons opnemen.
Openingstijden klantenservice
Onze klantenservice is elke werkdag geopend op de volgende tijden:
Maandag | 9:00 - 16:30 uur |
Dinsdag | 9:00 - 16:30 uur |
Woensdag | 9:00 - 16:30 uur |
Donderdag | 9:00 - 16:30 uur |
Vrijdag | 9:00 - 16:30 uur |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
Op maandag t/m vrijdag is het tevens mogelijk om je bestellingen af te komen halen. Een afspraak is hiervoor niet nodig.
Afwijkende bereikbaarheid
Met feestdagen of bijzondere zondagen in Nederland is onze bereikbaarheid en reactietijd anders dan dat je van ons gewend bent. Rond deze dagen vragen wij om je begrip wanneer het ietsje langer duurt.
In 2021 zijn we op de volgende dagen niet bereikbaar:
- maandag 5 april (2e Paasdag)
- dinsdag 27 april (Koningsdag)
- donderdag 13 mei (Hemelvaartsdag)
- maandag 24 mei (2e Pinksterdag)
Tijdens de feestdagen is puurmieke.nl natuurlijk gewoon online en kun je normaal bestellen, alleen de bezorgtijden van PostNL zijn wel net iets anders dan je gewend bent:
Telefonisch contact
Liever direct contact opnemen met een van onze medewerkers? Dan kan je ons ook bellen via: 085-3030730.
Maandag | 9:00 - 16:30 uur |
Dinsdag | 9:00 - 16:30 uur |
Woensdag | 9:00 - 16:30 uur |
Donderdag | 9:00 - 16:30 uur |
Vrijdag | 9:00 - 16:30 uur |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
Contact per e-mail
Heb je een wat uitgebreidere vraag, of stuur je liever een e-mailtje naar ons? Dat kan ook! Via het contactformulier kan je het makkelijkste contact met ons opnemen. Vul bij het contactformulier jouw gegevens zo volledig mogelijk in. Zo kunnen wij jou extra snel verder helpen!
Contact per chat
Heb je een snelle vraag of kom je ergens niet helemaal uit en wil je graag direct hulp? Dan kan je ons ook via de chat een berichtje sturen. De chatfunctie kan je rechts onderaan op elke pagina terug vinden.
Contact via social
Je kan jouw vragen ook via social media aan ons stellen. Kies hieronder jouw favoriete kanaal:
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Klachtenregeling
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via 085-3030730 of [email protected] Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).