• Gratis verzending v.a. € 39,- voor NL & BE*
  • Vóór 22:00 besteld, morgen in huis
  • Sparen voor korting
  • 085-3030730

Thuiswinkelwaarborg logo9.5met 5325 reviews

thuiswinkelkiyohWinnaar shopping awards 2021

Bezorgen & afhalen

Is bezorging bij jullie altijd gratis? (verzendkosten)

Bestellingen vanaf € 39,- worden in Nederland en naar België GRATIS verzonden.
De volgende tarieven zijn van toepassing:

LandVerzendkostenGratis vanafVerwachte levertijd
Nederland€ 4,95€ 39,-1 dag
België€ 4,95€ 39,-1 -  2 dagen
Duitsland€ 5,95€ 60,-2 - 3 dagen
Frankrijk€ 13,90€ 150,-2 - 4 dagen
Luxemburg€ 11,45€ 135,-1 - 2 dagen
Oostenrijk€ 14,75€ 150,-3 - 5 dagen
Spanje€ 18,15€ -3 - 5 dagen


Eventuele wijzigingen of onverwachte verhogingen kunnen per direct worden ingevoerd.

De vermelde levertijden zijn een geschatte levertijd. Houd er rekening mee dat levering langer kan duren door bijvoorbeeld:

  • Lokale feestdagen
  • Douane handelingen in het land van bestemming
  • Stakingen of andere evenementen.

International shipping

Did you know we can also ship your order to most countries in the EU? You can select the country of your desire in the checkout. The following costs are applied for shipment.

CountryShipping costsFree shipping fromEstimated delivery time
The Netherlands€ 4,95€ 39,-1 day
Belgium€ 4,95€ 39,-1 - 2 days
Germany€ 5,95€ 60,-2 - 3 days
France€ 13,90€ 150,-2 - 4 days
Luxembourg€ 11,45€ 135,-1 - 2 days
Austria€ 14,75€ 150,-3 - 5 days
Spain€ 18,15€ -3 - 5 days

The listed delivery times are an estimation. Please take note that shipment can take longer due:

  • Local holidays
  • Customs handling in the country of arrival
  • Strikes or other special events.

Hoe snel kunnen jullie bezorgen?

Orders op werkdagen voor 22.00 uur besteld, worden de volgende dag geleverd. Orders besteld in het weekend worden op maandag verzonden, in geval van een feestdag anders dan het weekend wordt er de werkdag erna verzonden.

Puur Mieke heeft een zeer uitgebreid assortiment direct uit voorraad leverbaar. De voorraad wordt wekelijks aangevuld en er wordt dagelijks besteld. Producten met een houdbaarheidsdatum hebben een beperktere voorraad. We proberen daarmee de aanschaf van biologische producten betaalbaar te houden. Indien door logistieke redenen onverhoopt je product niet op voorraad is ontvang je hierover bericht per mail of via telefoon en kijken we graag samen met jou naar een passende oplossing.

Houd rekening met de verwerkingstijd van je betaling. Voorbeeld: je besteld om 21:57 uur en hebt betaald met iDeal. Op jou bankoverzicht is dat ook te zien. Echter de ontvangst van je betaling moet door ons nog (automatisch) verwerkt worden en komt pas binnen om bijvoorbeeld 22:03 uur. Je bestelling is voor ons dan betaald om 22:03 uur en wordt die dag dan ook niet meer naar ons magazijn gestuurd om te verwerken. Dit gebeurt pas de volgende dag. Bestellingen worden dan geleverd wanneer je order volledig op voorraad en beschikbaar is. Mocht er onverhoopt een product niet voldoende op voorraad zijn dan wordt je daarover zo snel mogelijk geïnformeerd.

Zodra je bestelling wordt verzonden ontvang je een e-mail met een trackingcode.


Kan ik mijn bestellingen ook bij jullie afhalen?

Woon je in de buurt? Of wil je gewoon graag een keertje langskomen? Dan is het ook mogelijk om jouw bestelling af te komen halen in ons magazijn.

In de winkelwagen kan je kiezen voor de optie: Afhalen. Je bestelling wordt dan klaar gemaakt en je krijgt van ons een e-mail als deze klaar staat om afgehaald te worden.

Onze openingstijden zijn:

Maandag9:00 - 16:30
Dinsdag9:00 - 16:30
Woensdag9:00 - 16:30
Donderdag9:00 - 16:30
Vrijdag9:00 - 16:30
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten

Ons adres is:

Puur Mieke BV
Schutboom 2-B
5427CG Boekel

Heb je een klacht, is je pakket verkeerd bezorgd of is je pakket zoek?
Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected] of bel 085-3030730.


Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je order op werkdagen besteld voor 22:00 betekent levering de volgende dag. Orders besteld op vrijdag na 22.00 uur tot en met maandag 22.00 uur worden op dinsdag geleverd.


Met je postcode en de barcode van het pakket kun je de bezorgstatus volgen. Tevens wordt er altijd een trackingcode per e-mail naar je mailadres verzonden. Ben je niet thuis als PostNL je pakket bezorgt? Dan brengen ze deze naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt voor je.


Lukt het niet om je pakket af te leveren bij de eerste bezorgpoging? Dan kun je de zending ophalen bij een Postkantoor bij jou in de buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger voor je heeft achtergelaten.


Wie bezorgt mijn bestelling?

Al onze bestellingen worden door onze partner PostNL bezorgd.


Welke bezorgmogelijkheden bieden jullie aan?

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn bieden we jou verschillende bezorgmogelijkheden aan, namelijk:

  • Bezorging thuis of op het werk.
  • Ophalen bij een PostNL servicelocatie
  • Afhalen (Boekel, Noord-Brabant, Nederland)
  • Avondlevering (€1,50 extra). Let op, vrijdag besteld dinsdag in huis.
  • In de Pakketautomaat op een aantal grote NS-stations en Schiphol Plaza.

Voor zendingen buiten Nederland is het mogelijk om:

  • Je pakket thuis of op het werk te laten bezorgen.

Hoe kan ik een bezorgklacht melden?

Is je pakketje beschadigd geraakt tijdens transport? Of misschien zelfs niet aangekomen? Of heb je misschien een bezorger getroffen die niet zijn beste dag had? Laat het ons weten! Wij vinden een goede zeer service belangrijk en met de verkregen feedback kunnen wij onze service nóg verder verbeteren.

Je kan op verschillende manieren contact met ons opnemen. Het snelste kan je contact met ons opnemen via de telefoon. Daarnaast kan je ons ook op de hoogte stellen via e-mail, chat of social.


Uitzonderingen op de verwachte levertijd

In drukke periodes, zoals bijvoorbeeld Sinterklaas of Kerst, kunnen we door de grote hoeveelheid bestellingen de 24-uurs levering helaas niet altijd garanderen. De levertijd kan dan mogelijk oplopen. Wij proberen dit te minimaliseren en hopen in deze situaties op jouw begrip. Daarnaast attenderen we je op de mogelijkheid dat PostNL er in drukke periodes of bij extreme weersomstandigheden langer over kan doen om jouw bestelling bij je thuis te bezorgen.

Andere mogelijke vertragingen kunnen zijn:

  • Lokale feestdagen
  • Douane handelingen in het land van bestemming
  • Stakingen of andere evenementen.
Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

vergelijk0

X
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »